Відпочинок на озері Балатон, дорога в Австрію, Клагенфюрт та парк мініатюр Мінімундус

Автор:
  Коментарів немає
  6685

Третя частина нашого звіту про подорож на машині в Угорщину і Австрію «По дорозі з хмарами».

Починається самий хвилюючий, очікуваний і новий етап подорожі. Відразу після Балатону їдемо до Австрії. Перед поїздкою до цього озера, ми уточнили час прийому у наших австрійських товаришів з коучсерфінга. Так як незрозуміла ситуація з інтернетом біля озера, то ми це зробили дуже завчасно.

Ще в Україні ми планували на 2 ночі в Австрії зупиниться у фрау Мікаели в містечку Заксенбург (недалеко від Клагенфурта), потім піднімаємося на північ і намет, потім містер Роберт на 2 ночі. Але перед самим виїздом отримали ще одне запрошення від Філіпа, і воно було якесь не конкретне. Але з телефоном. І ми цій людині не встигли купити сувенір. Так і поїхали, на всякий випадок взявши намет з собою.

Перед цим ми з задоволенням відпочивали у  Будапешті Читайте

===  Прогулянка по Будапешту: Проспект Андраші, Площа Героїв, парк Вайдахуняд, Будайська фортеця. Пляж Romai furdo..

Безкоштовне житло в подорож – це можливо?

=== Що таке Каучсерфінг. Наш досвід і відгуки.

Відпочинок на озері Балатон

Завантажили машинку дуже сильно, та так, що намет, на свій страх і ризик, залишили вдома. Взяли тільки спальні мішки, так як Мікаела попередила, що постільну білизну вона не може дати. Балатон нас просто зачарував. По приїзду в містечко Балатонсемеш (Balatonszemes) був план об’їхати Балатон з півдня до озера Хевіз і півострову Тихань. Але так як стояла спека +35 і Балатон дуже великий, ми вирішили відмовитися від цього плану. Люблю самостійні подорожі. )))

Курортне містечко Балатонсемеш

Балатонсемеш сподобався: затишне зелене курортне містечко, безкоштовний пляж

балатон угорщина фото 1

Балатон Угорщина фото 2

недорога їжа в пляжних кафе, велосипедні прогулянки, красиві заходи сонця.

балатон угорщина фото 3

балатон угорщина фото 4

Де зупинитися на Балатоні.

Спецпропозиції та акції готелів на Балатоні дивіться тут

Booking.com

І ми 3,5 дня просто відпочивали, купалися, каталися на велосипедах.

Балатон Угорщина фото 5

Тепла, чиста і мілка вода, сонце, відмінна погода і клімат. Що ще потрібно для відпочинку. А Хевіз і Тихань нехай нас чекають до наступної поїздки))
До речі на Балатоні немає того, що я сильно не люблю у моря. Ні піску, пилу і шуму і багато сонця))) А є тиша, чистота і тінь.

балатон угорщина фото 6
Яка цікава особливість Балатону. Південний берег, де ми відпочивали, дуже мілкий. Якщо стоїть жарка погода, то щоб дійти до глубини то потрібно подолати приблизно 100м.
На фото видно відпочиваючих, які дійшли до глибини))

балатон угорщина фото 7
Цей берег підходить для відпочинку з дітьми. Так як мілко то завдяки цьому вода гарно прогрівається.

Австрія. День 1. м. Клагерфюрт і парк Мінімундус.

Як ми її чекали, як про неї мріяли. Я навіть не знаю як назвати цей відрізок подорожі. І «По дорозі з хмарами», тому що ми потрапили з +35 біля Балатону в +10 з дощами майже по всій Австрії. Але хмари дали Австрії свою родзинку. А знавці говорили
– Женя, до Австрії з наметом? Ну ну. Австрія така країна, що може бути сонце, і тут же злива.
Я тепер це знаю)))
Також можна назвати «В останній момент». Ми в більшість розваг потрапляли в останній момент. Але від цього було ще краще. Ми були самотні в своїх розвагах і в Мінімундус, і на канатній дорозі біля Санкт-Гільген на висоті 1522 м. І нам від цього було дуже добре. Але для цього потрібно було постаратися.

У нас по Австрії вийшов такий маршрут.
Я його знав, і протяжність і міста. Але якби на Балатоні я його глянув ще раз, я напевно злякався. Як говороиться – у страху очі великі. За 5 днів ми проїхали майже 1500км

І ми поїхали. «Сусанін» ( джпс навігатор) знову взяв відпочинок, і ми від Балатону їхали тільки за вказівниками і списку містечок, які ми повинні проїхати. Як тільки в’їхали в Австрію, «Сусанін» прокинувся. І вів нас відмінно по всьому австрійському маршруту.

Ох Австрія, яка вона красива і цікава. А дороги.
Я як читав звіти, всі писали
Поїхали туди, заїхали сюди, повернули там.
Я думав, що все так просто, як на Гугл мапі)))
А насправді все трохи складніше. І все через гори. Автобан комфортно себе їх оминає або проходить в тунелі. Тільки встигай дивитися на вказівники. . До речі вказівники трошки здивували . Грац-північний, Грац-південний. Зручно, тільки знай в яку частину Вам потрібно. Пропустив, нарікай на себе. Зробиш гак в в десяток км. Спасибі «Сусаніну», вів він нас справно І це сильно полегшило мою роботу. Моїм пасажирам що, дивляться у вікно і знімають))) ну іноді допомагають знайти парковку.

австрія фото 1

австрія фото 2

австрія фото 3

У перший день остерайх-туру був такий план. Доїхати до першої ночівлі в містечку Заксенбург (пункт С на карті), і по дорозі заїхати в парк міні-Європа під назвою «Мінімундус» в Клагенфюрті. Виїхати з Балатону планували в 11-00, але щось як завжди затрималися. І виїхали в 12-00. Відразу по прибуттю до Австрії температура знизилася і періодично йшов дощ. Ми вперше побачили тунелі, гори, автобан йшов всередині або гір, або дуже високої огорожі.

Парк мініатюр «Мінімундус»

Їдемо, вказівник Клагенфюрт-східний, я знаю що нам потрібен західний, хто його знає, що «Сусанін» витворить. Але як тільки побачили Клагенфюрт-західний і біля нього покажчик Minimundus зрозуміли що ми правильно їдемо. Приїхали ми за годину до закриття.

Парк Minimundus  це де зібрані визначні туристичні і не тільки пам”ятки світу. Це міні копії собору Святого Петра з Риму і історичних поїздів, або копія фортець та замків і багато іншого.В парку представлено 156 моделей  більше чим з 40 країн світу. Девіз парку – “Навколо світу за один день”

Парк знаходиться за адресою – Villacher Str. 241, 9020 Klagenfurt am Wörthersee

Режим роботи

взимку ( жовтень – квітень)

09-00 до 18-00

травень, червень і вересень з 9-00 до 19-00

липень, серпень з 9-00 до 20-00

Ціни  на відвідування парку такі:

Дорослий квиток – 20 євро

дитячий( 6-15р.)  – 11 євро

Діти до 5 років – безкоштовно

Сімейний

2 дор + 1 дит  – 44,50 евро

2 дор + 2 дит – 49 євро

1 дор + 1 дит – 24,50 євро

1 дор + 2 дит – 29 євро

У парку, окрім нас, було може людини 3 або 4. Ми від парку отримали величезне задоволення. На сайті вичитав, що все міні-копії (на відміну від інших парків в Європі) зроблені з того ж матеріалу, що і оригінал. Ось тому собор св.Петра робили кілька років і обійшовся в пару сотень тисяч євро.

Більш докладно про парк можна прочитати на сайті – https://www.minimundus.at/

мінімундус австрія фото 1

мінімундус австрія фото 2

Що порадувало, як українця, що майже на початку маршруту по парку стояла міні копія Софії Київської, також зустріли театр Чернівців.

мінімундус австрія фото 3

Дружина була приємно шокована, побачивши фортецю зі своєї батьківщини Молдови, з м.Сороки.

мінімундус австрія фото 4

Знайшли копії майбутніх і минулих точок нашого маршруту. Ось Рибальський Бастіон і Собор Св. Матяша, по яким ми гуляли в Будапешті. всього тиждень тому назад

мінімундус австрія фото 6

Ось церква Хайлігенблут, яку плануємо відвідати завтра.

мінімундус австрія фото 7

А це копія потужної фортеці Хоенверфен, ми в ній теж хочемо побувати в цю поїздку.

мінімундус австрія фото 8

Навіть Ангар№7 знайшли, але він ще будувався, і в знак цього біля експоната лежали граблі, лопати, візки але теж міні копії, тобто іграшкові)))

мінімундус австрія фото 9

Син грався всякими експонатами, на яких є кнопки. Він запускав ліфт в Ейфелевій вежі, керував супутниковою антеною з США. Запускав грейдер з видобутку руди.

мінімундус австрія фото 10

мінімундус австрія фото 11

Усілякі стародавні поїзди з димом і швидкісні приводили в захват всю сім’ю. До речі дітям видали гарний альбом, де вони потім виривали наклейки експонатів і наклеювали на карту світу.

мінімундус австрія фото 12

мінімундус австрія фото 13

Перший день туру вдався. Навіть дощ не завадив.

Висновок. Якщо ви знаходитесь недалеко від Клагенфюрта, то в парк варто заїзжати. Вся наша сім”я отримала максимальне задоволення.

Де зупинитися в Клагенфюрте.

Більше акцій та пропозицій дивіться тут:

Booking.com

І ось наближається перший досвід куочсерфінга. Отримавши задоволення від Міміндус, ми передзвонили Мікаелі і попередили про приїзд. 40 хвилин їзди і ми з»їхали з автобану і заїхали в маленьке містечко Заксенбург. «Сусанін» молодець, довів прямо до будинку, а навколо краса! Гори прям висять над вулицями.

Мікаела зустріла привітно, познайомила з дочкою. Дочка дуже радикальна дівчина – пірсинг і тату всюди.
Нам запропонували вітальний «дрінк» в саду. Ми не очікували і отримали перший приємний шок. Тут Аня, наша розумниця, отримує перший досвід живого перекладу. Каже, що тато лайк бір))) Мікаела пропонує дружині вино, але вибачається, що тільки біле. Дітям колу і пиріг для всих.Потом Антон заробив ще і морозиво)) Ми скромні, ще соромимося. Але потім розмова пішла легше.

Подарували Мікаелі кухоль з назвою нашого міста і зображеним на ньому волом з селянином. Їй було приємно отримати сувенір. По зображенню виник такий діалог
– Це у вас в місті ще так.
– У нас немає, але в деяких селах ще є.
– Ого, у нас в селах тільки техніка, тварин вже не використовують)))

Дізналися коли нам зручно повертатися додому.
-Хоч вранці, я вам дам ключі від будинку
У нас вже другий шок)))
Розпитали, що є у них в містечку. Є один магазин і 5 ресторанчиків)) Всі один одного знають, да так що немає поліцейської дільниці. Потім показала кімнату, і так як вона попереджала, то постільну білизну нам не дала. І ми скористалися своїм, прихоплений з Балатону. Також показала кухню, ванну і т.д. Ми познайомилися з її забавним і цікавим тхором. Цікавий звірок!

Мікаела попередила, що їде на роботу рано, Так що ми можемо спати скільки хочемо. А як будемо покидати будинок , то закривайте і катайтеся скільки забажаєте. Так ми і заснули. Вночі зарядив такий дощ і так похолодало, що нам довелося закрити вікно. Ми зрозуміли, що купання в озері скасовується.
Ось так закінчилась перша доба в Австрії.

Як то кажуть, далі буде)))

Частина 4 нашої подорожі на машині по Австрії:

===Австрія. Каринтія. Заксенбург, Хайлігенблут, озеро Вайсензее.

Бажаємо Вам Яскравих подорожей!

Читайте також

= Казковий Гальштат – унікальне містечко регіону Зальцкаммергут

= На машині в Австрію. Відгуки, дороги, комплектація авто, ПДР, оплата доріг, ціни на бензин, парковки, маршрути

= Австрія. Величний Відень, торт Захер і чарівність звуків в Будинку Музики.

= Відень весною – місто натхнення.

= Грац. Путівник. Що подивитись за 1 день.

Вам сподобалась стаття? Поділіться, будь ласка, нею з іншими. Це найкраща оцінка нашої натхненної праці)))
Підпишіться на Нові Статті блогу. Буде цікаво!
Залиште свій коментар:

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.